איך לבחור שמלת ערב- מדריך שלם

האם אתן רוצות לזרוח באירוע הקרוב שהוזמנתן אליו? בחירת שמלת הערב המושלמת יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר קיימות שלל אפשרויות. אנחנו באורית וזהבה דאגנו לכם. בית האופנה הייחודי שלנו מציע מבחר עצום של סוגי שמלות ערב בקו אלגנטי וצנוע, שיהפכו אותך למרכז תשומת הלב. במדריך מקיף זה נדריך אותך בין הסוגים השונים של שמלות ערב ונספק טיפים איך לבחור שמלת ערב האידיאלית לכל אירוע.

סוגי שמלות ערב

ישנן מגוון סוגי שמלות שונים, יש לבחון מה הכי מחמיא לגופך-

שמלות קוקטייל

שמלות אלה קצרות יותר משמלות ערב, הן יכולות להיות בחירה טובה לאירועים לא רשמיים כמו מסיבות קוקטייל וחתונות בשעות הצהריים. השמלות הללו באורך הברך כוללות מראה שובב אך אלגנטי, מושלמת למסיבות, חתונות וקבלות פנים בקוקטיילים. אם אתן בוחרות שמלת קוקטייל, יש לקחת בחשבון את סוג האווירה וקוד הלבוש של האירוע. מומלץ לבחור בבדים קלים כמו שיפון או משי לעונות חמות יותר.

שמלות נשף

שמלת נשף תעניק לך מראה עוצר נשימה בהשראת האגדות, שמלות נשף משדרות אלגנטיות ופאר, לכן מושלמות לאירועים מיוחדים כמו נשפים וחתונות רבות משתתפים. בעת בחירת שמלת נשף, יש לקחת בחשבון את הבד והקישוטים. בדים יוקרתיים כמו סאטן מוסיפים נופך של שפע, בעוד שחרוזים ורקמת תחרה יכולים לשפר את מראה השמלה.

שמלת אימפריה

שמלות מסוג זה בעלות קו מותניים גבוה שנמצא מתחת לחזה. שמלות אלה מחמיאות לנשים בהריון וכן למי שרוצה להסתיר ולטשטש את המותניים, הן קיימות במגוון בדים וצבעים, כך שכל אישה יכולה למצוא שמלה שמתאימה לסטייל ולאופי האירוע.

שמלות בת ים

שמלות אלה צמודות ומתאימות לגוף מהמותניים למטה, עם זנב ארוך. השמלות הללו מושלמות לאירועים מיוחדים בהם את רוצה להיות מרכז העניינים. עבור כניסה דרמטית, כגון השטיח האדום, שמלה בסגנון בתולת ים היא הבחירה האלגנטית ביותר. שמלות בתולת ים מציגות את הקימורים ומאריכות את הגוף, סגנון זה כולל מחוך מותאם לגוף ולירכיים, ואז מתרחב לצללית דמוית זנב דג בברכיים או למטה.

שמלות A line

שמלות אלה זורמות מהחזה למטה, ויוצרות מסגרת מחמיאה. שמלת A line היא אופציה נהדרת המתאימה למגוון רחב של אירועים, החל מחתונות ועד לארוחות ערב רשמיות. הרבגוניות שלהן טמונה ביכולתן להשלים את צורות הגוף השונות, מה שהופך אותן למרכיב עיקרי בארון הבגדים. ניתן לבחור בבדים עדינים או בפרטי תחרה כדי להוסיף נופך של רומנטיקה, וכן בבדים כמו משי או שיפון למראה רך וזורם יותר. זאת ועוד, ניתן להוסיף אקססוריז של שרשרת עם נוכחות וזוג עקבים אלגנטיים להשלמת הלוק.

שמלות נדן

שמלות אלה צמודות ומתאימות את עצמן לגוף לאורך כל אורכו. שמלות אלה בחירה טובה לאירועים רשמיים, והן יכולות להיות מעוצבות במגוון דרכים כדי להתאים לטעם האישי שלך.

למראה ערב לא מתאמץ, שמלת נדן היא הבחירה המושלמת. סוג שמלה זה ידוע גם כשמלת עמודים, היא נצמדת לקווי המתאר של הגוף ללא נפח מוגזם. שמלות נדן מושלמות לאירועים בהם רצויה גישה מלוטשת ומודרנית, כגון פתיחה של גלריה לאמנות או ארוחות ערב רשמיות. כמו כן, ניתן לבחור בדים נמתחים כמו ג'רסי או קרפ לנוחות וניידות אולטימטיבית. ניתן להוסיף אביזר אקססוריז עם נוכחות או חגורה כדי להגדיר את קו המותניים ולהוסיף עניין ויזואלי.

איך לבחור שמלת ערב

כאשר בוחרים את שמלת הערב המושלמת יש להתייחס למספר גורמים חשובים כגון, מבנה גוף, קוד לבוש (קז'ואל או רשמי), בד, צבע, נוחות וניידות.
בואו נצלול עמוק יותר אל תוך ההיבטים השונים:

צורת גוף

כל אישה בעלת מבנה גוף ייחודי, והמפתח למציאת שמלת הערב הנכונה טמון בהדגשת התכונות הטובות ביותר. יש לבחון מהו מבנה הגוף שלכן (כגון תפוח, אגס, שעון חול או מלבן) ולהשתמש בו כמדריך לבחירת סגנונות שמלה המחמיאים ביותר. נשים עם מבנה גוף שעון חול יכולות להשלים עם הקימורים שלהן ולקבל אותם באהבה, עם שמלות שידעו להחמיא בדיוק להן. נשים עם מבנה גוף מלבני יכולות ליצור אשליה של קימורים עם שמלות מסולסלות או קפלים.

הרעיון הוא לחבק ולחגוג את מבנה הגוף באשר הוא, על ידי בחירת שמלות אשר מדגישות ומצניעות את המקומות הנכונים.

קוד לבוש לאירוע

אירועים שונים דורשים רמות שונות של פורמליות וקודי לבוש. כמו למשל, חתונת צהריים בגן אירועים או על חוף הים, הכוללת קוד לבוש קליל יותר עם שמלות מבד דק ונעים לגוף. מנגד, חתונת ערב באולם גדול, עשויה לכלול קוד לבוש רשמי יותר. לכן, רצוי ראשית לוודא את סוג האירוע ולבחור שמלה בהתאם.
על ידי התאמת בחירת השמלה לאופי האירוע, תרגישי בנוח ותשדרי ביטחון.

בחירת בד וצבע

חשוב להתאים את הבד וצבע השמלה לאירוע. יש לקחת בחשבון את העונה ומזג האוויר בעת בחירת הבד. בדים קלים ונושמים כמו משי או שיפון מושלמים לאביב ולקיץ, בעוד שבדים כבדים יותר כמו קטיפה מוסיפים חמימות ואלגנטיות בחודשים הסתיו והחורף הקרים יותר. בנוסף, רצוי לבחור צבעים המשלימים את גוון העור שלך. גווני תכשיט, כגון ירוק אזמרגד או כחול ספיר, מחמיאים באופן אוניברסלי לכל גווני העור ומשדרים תחכום. נסו פלטות וגוונים שונים כדי למצוא את הצבעים שיגרמו לך לזרוח.

את הכי יפה כשנוח לך

אמנם חשוב להיראות נפלא, אך גם חשוב באותה מידה להרגיש בנוח ולהיות מסוגלת לנוע בחופשיות בשמלת הערב. לכן, יש לקחת בחשבון את ההתאמה והמבנה של השמלה על מנת להבטיח קלות תנועה לאורך הערב. לכן מומלץ לבחור בסגנונות אשר יהיו נוחים לך באופן מספק, אם תרצי לשבת, לעמוד וגם לרקוד בנוחות. תכונות כמו בדים נמתחים, רצועות מתכווננות או רוכסנים נסתרים יכולים לשפר את הנוחות והניידות שלך. אל תשכחי לנסות תנוחות ותנועות שונות, ואף לרקוד! (כן כן) תוך כדי ניסיון מדידה של השמלה, כדי להבטיח שתרגישי בנוח לאורך כל האירוע.

בחירת שמלת הערב המושלמת היא תהליך הכולל התחשבות באלמנטים שונים, לרבות סוג השמלה, מבנה הגוף, קוד הלבוש, הבד, הצבע והנוחות. בעזרת המדריך המקיף שלנו, את מצוידת כעת בידע ובמומחיות לבחור שמלת ערב שתגרום לך להרגיש בשיא הנוחות והאלגנטיות לאורך כל האירוע.

מוזמנת לבקר באתר האינטרנט של אורית וזהבה ולעיין בקטלוג הנרחב והמגוון ולגלות את השמלה המושלמת אשר מתאימה לסגנון והיופי שלך. בבית האופנה שלנו תמצאי מגוון עצום של שמלות מיוחדות, המתאימות בדיוק בשבילך. אורית וזהבה כאן בשבילכן לסייע לכן ביצירת לוק לערב בלתי נשכח!

לאורית וזהבה שלושה סניפים ברחבי הארץ, בהם אפשר למצוא מגוון שמלות בעיצובים בלעדיים. אם את מעוניינת לשאול או להתייעץ עמנו נשמח שתצרי קשר במספר 03-9478880.

דילוג לתוכן