שמלות מקסי צנועות

שמלות מקסי צנועות 

שמלות מקסי הן שמלות באורך מלא המגיעות עד מעל כף הרגל. מלבד להיותן צנועות, שמלות מקסי מעניקות אורך יפה לגוף ומחמיאות לנשים רבות. כיום ניתן למצוא שמלות מקסי יומיומיות וגם שמלות המיועדות לאירועים. 

שמלת מקסי צנועה קל יותר לבחור ליומיום, כיוון שאין צורך להתחשב בקוד לבוש מסוים. לעומת זאת, כאשר מדובר בשמלות מקסי לאירועים – בחירת שמלה הולמת דורשת מחשבה ותכנון. 

שמלת מקסי מתאימה מאוד לאירועים בשל אורכה היפה שמשווה לשמלות רבות מראה בעל אלמנט נשי וחגיגי. עם זאת, על מנת ששמלת המקסי שבוחרים תהלום את האירוע אך גם תהיה מחמיאה וצנועה יש צורך להתחשב בכמה פרטים: 

  • סוג האירוע – השמלה הנבחרת צריכה להתאים הן לסוג האירוע והן למקום ולזמן בו מתקיים. אם מדובר באירוע יוקרתי וחגיגי באולם אירועים נדרשת שמלה מרהיבה ומושקעת ביותר .לעומת זאת אם האירוע מצומצם ומתרחש בחוץ או בשעות הצהריים, נדרשת שמלה חגיגית אך קלילה. 
  • רמת קרבה – מידת הקרבה באירוע תמיד תכתיב באיזה שמלות ארוכות צנועות יש לבחור.  כך למשל אמו של החתן צריכה לבחור בשמלה חגיגית ונוצצת במיוחד ביחס למשפחה רחוקה שרק נדרשת בלבוש חגיגי אך פשוט. 
  • גזרה ונוחות – באירועים כיף להרגיש בנוח ולבחור בשמלה מחמיאה שנעים להתנועע בה לאורך כל האירוע. קיימות גזרות רבות, למשל שמלת קומות מקסי, מתוכן ניתן לבחור בגזרה מחמיאה שמכירים או לנסות גזרה חדשה לאירוע. כך או כך מומלץ להתייעץ עם קרובות ולשאול לדעתן על השמלות שמודדים.  
  • סגנון – סגנון ניתן לבחור לפי האירוע עצמו או לפי סגנון מוכר שאוהבים, אך גם לפי מזג האוויר והעונה. קיימות שמלות מקסי לבנות במראה חורפי ולחלופין כאלו קייציות מתוכן ניתן לבחור את זו שרוצים.

אלמנט נוסף שמשפיע עד מאוד על נראות השמלה הינו הבד. קיימים כיום בשוק מגוון רחב של בדים שונים ומומלץ להכיר כמה מתוכם המחמיאים לשמלות ערב במיוחד: 

  • קטיפה – בד בעל אריגה אחידה וצפופה שמרקמו רך וייחודי. בד הקטיפה הוא בד בעל ברק עדין המשווה לו מראה יוקרתי ונאה ההולם אירועים חגיגיים. 
  • סאטן –  בד הסאטן הינו בד עמיד ומבריק המוכר בעדינות ובחן שלו. בד זה הוא בד נוגד קמטים שכמעט ואינו מתכווץ ולכן רכישתו מומלצת. מכל הסיבות הללו ועוד, בד הסאטן אידיאלי לשמלות לאירועים חגיגיים. 
  • שיפון – השיפון הוא בד דק ועדין המעניק לשמלות נפח ורוך. השיפון מעט שקוף ולכן לרוב השימוש בו נעשה בשכבות בד יפיפיות המונחות זו על גבי זו. השיפון הוא בד נפוץ בתעשיית האופנה בעיקר בייצור שמלות כלה וערב. 

'אורית וזהבה' –  שמלות מקסי יפיפיות בכל המידות 

אם גם את מחפשת שמלת מקסי צנועה ומחמיאה לאירוע מתקרב – 'אורית וזהבה' זו הכתובת עבורך. אצלנו תוכלי ליהנות ממגוון ענק של שמלות ייחודיות בשלל מידות ודגמים.  

כל השמלות שלנו נבחרות אחת אחת ומגיעות בכמויות מצומצמות כך שתוכלי להיות בטוחה שהשמלה שלך מיוחדת. השמלות שלנו מיוצרות מבדים איכותיים ומעוצבות ע"י מעצבים מאירופה ומהארץ. לפרטים נוספים מוזמנת ליצור קשר בטלפון -03-9478880. 

דילוג לתוכן