כיסוי ראש מעוצבים לאירועים

מטפחות מעוצבות לערב וכיסויי ראש לאירועים

בשנים האחרונות כיסויי ראש ומטפחות הפכו לפריט אופנתי שמסוגל לשדרג כל לבוש ומראה. עם מגוון של עיצובים, סגנונות וגדלים, מטפחות וכיסויי ראש מחמיאים לשלל פרטי לבוש ומוסיפים עניין הן ללבוש יומיומי והן לחגיגי. 

כאמור, קיימים סוגים שונים של כיסויי ראש, ביניהם מטפחות בצורות וגדלים שונים, לונגים, קשתות ועוד. אך אלמנט עיצובי נוסף שחשוב לקחת בחשבון כשמדובר בכיסויי ראש הוא סגנון הקשירה. 

כיום ישנם אינספור סגנונות קשירה לכיסוי מלא או חלקי של הראש כך שהאפשרויות מגוונות. כך תמיד ניתן להתנסות ולמצוא עיצובים וסגנונות חדשים ולשדרג בעזרתם מטפחות וכיסויי ראש מוכרים. 

כיסוי ראש מעוצבים לאירועים הם כיסויי ראש שלרוב עשויים מבדים איכותיים ובעלי צבעוניות או דוגמא חגיגית. עם זאת, על אף החגיגיות של כיסויי ראש לאירועים, על מנת להשתמש בהם כראוי יש צורך לדעת לשלבם נכון במראה הכולל. 

איך לבחור בכיסוי ראש הנכון? 

בחירת כיסוי ראש לאירועים צריכה להיעשות באופן מחושב ולפי כמה אלמנטים: 

  1. צבעוניות וסגנון – הבד של המטפחת צריך להיות תואם ומחמיא לשמלה הנלבשת הן בסגנון שלו והן בצבעוניות או בהדפס. כך למשל רצוי לשלב מטפחות וכיסויי ראש בגוונים חלקים כשלובשים שמלות עם הדפסים או דוגמאות. ולחלופין, רצוי לבחור בכיסויים מעניינים וייחודים כשבוחרים בשמלות אחידות. בנוסף, כאשר בוחרים בכיסוי ראש בגוון חלק רצוי לבחור בכיסוי העשוי בד חגיגי ובסגנון סולידי על מנת שיחמיא כמה שיותר לשמלה. 
  2. נוחות – תמיד כדאי ללבוש כיסוי ראש נוח ונעים שיאפשר להתנועע בקלות באירוע מבלי לחשוש. ליתר ביטחון רצוי לבחור בכיסוי ראש שמיומנים ביצירתו במידה ויש צורך לסדרו מחדש במהלך האירוע. על מנת לוודא שהכיסוי שבוחרים אכן יהיה נוח באירוע, כדאי לבחור בבד קליל שמתאים למזג האוויר ולעונה. 
  3. התאמה – מטפחות לאירועים צריכות להחמיא הן למבנה הפנים והן לגוון העור.  גודל המטפחת ועיצובה יכול להעניק נוכחות ופרופורציה למבנה הפנים ולכן לבישה נכונה מוסיפה למראה הרבה חן. בדומה לעיצוב המטפחת, גם צבעה עשוי להיות קריטי למראה. צבעים וגוונים משפיעים מאוד על נראות העור ולכן מומלץ לבחור בצבעוניות שמאירה את הפנים. 

לאחר שנבחר כיסוי הראש החגיגי חשוב ללבוש אותו באופן מחמיא ואלגנטי. יחד עם כיסוי הראש רצוי להקפיד על תכשיטים מחמיאים שיתאימו לצבעוניות ולסגנון של הכיסוי. כמו כן חשוב שגם האיפור ישתלב בטעם עם המטפחת, התכשיטים והשמלה הן בצבעוניות והן במידת הדומיננטיות. כך לדוגמה אם בוחרים בכיסוי ראש מעניין וייחודיי מומלץ לשלבו עם איפור עדין ורך. 

'אורית וזהבה' – מטפחות ראש חגיגיות לכל אירוע

אם את מחפשת אחר מטפחת ראש מרהיבה לשדרוג הלבוש היומיומי שלך או מטפחת לאירוע קרב – אנחנו כאן בשבילך. אצלנו בחנות תוכלי למצוא מגוון של מטפחות ראש בסגנונות ועיצובים ייחודים ולבחור לעצמך בדיוק את המטפחת עבורך.  

'אורית וזהבה' הינו בוטיק אופנה לנשים בכל המידות המתמחה בייבוא ושיווק של שמלות בעיצובים עדכניים מהארץ ומאירופה. אצלנו תוכלי למצוא דגמים מיוחדים ומרהיבים שיגרפו מחמאות וליהנות מחוויית קניה נעימה ואישית. לפרטים נוספים או ייעוץ מוזמנת לפנות אלינו בטלפון – 03-9478880.

דילוג לתוכן