שמלות נשף צנועות

שמלות נשף צנועות

כל אישה רוצה למצוא לעצמה שמלה קוטפת מחמאות שתגרום לה להרגיש בעננים. במיוחד בנשף ובאירועים חגיגיים, חשוב לנשים רבות למצוא שמלה הולמת שנראית מושקעת, יפה ומיוחדת. 

אך כידוע, החיפוש אחר השמלה המושלמת הוא לעיתים קרובות לא פשוט. השמלה צריכה לעמוד במספר רב של קריטריונים ולהיות יפיפייה ומחמיאה ובאותה נשימה גם צנועה ונוחה. השאלה שנשאלת תמיד היא – איך מוצאים שמלה כזאת?

כיום קיימות חנויות רבות המציעות מגוון של שמלות לנשף כך שניתן למצוא שמלות ערב צנועות במרכז הארץ ובאזורים נוספים. השוק כיום מוצף בשמלות רבות ומגוונות המגיעות בשלל בדים וסגנונות מתוכם כל שנותר הוא לבחור. 

אך לפני שמתחילים לחפש שמלת ערב כדאי לדעת בדיוק מה רוצים. לא נדרש להיות מעצבת שמלות ערב צנועות בשביל לדעת איך למצוא שמלה מדהימה, רק צריך להתחשב בכמה פרטים:  

  • בד – שמלות נשף מגיעות במגוון רחב של בדים. בד הוא אלמנט משמעותי בעיצוב השמלה ואופיו יכול לסגל לה חזות חגיגית או לחלופין יומיומית. בדים חגיגיים שמומלץ להכיר הם הקטיפה והסאטן. בדים אלו הם בדים עם נוכחות וברק שתמיד נראים חגיגיים ומרשימים ולכן מתאימים במיוחד לשמלות ערב. 
  • גזרה – גזרת השמלה צריכה להיות מחמיאה ואלגנטית ולכן מומלץ לנסות למדוד כמה שמלות בגזרות שונות על מנת למצוא את הגזרה המחמיאה ביותר. גזרת שמלה שמחמיאה לנשים רבות היא שמלה הנאספת במותן. שמלות אלו מעניקות מראה קלאסי ונשי. 
  • צבע/הדפס – הצבע או הדפס השמלה עשויים לשדרג את השמלה ואת המראה הכולל ולהחמיא במיוחד. לכן מומלץ לבחור בשמלה שהצבע שלה מחמיא לגווני העור ומאיר את הפנים. הדפסים יכולים בקלות גם לשוות לשמלה מראה יומיומי ולכן אם בוחרים בשמלה עם הדפס כדאי לבחור באופן מושכל. יש לוודא כי ההדפס יפה אך גם בעל מראה חגיגי ההולם שמלת ערב. 
  • סגנון – קיימים כמה סגנונות עיקריים באופנה העכשווית שלפיהם רוב הנשים נוהגות להתלבש.  לכל אחת יש את הסגנון המועדף עליה ולכן כשמחפשים שמלה תמיד ניתן להתחיל ולחפש שמלה לפי סגנון זה. כשרוכשים שמלות נשף הבחירה המוצלחת ביותר היא בסגנון קלאסי ואלגנטי. סגנונות אלו משדרגים כל מראה והופכים אותו למרהיב ולכן הם בחירה בטוחה.
  • אקססוריז ונעליים – אם רוצים ללבוש שמלות ערב צנועות בסטייל, צריך לבחור הנעלה ואביזרים מתאימים. אם בוחרים בשמלה עם הדפס מומלץ ששאר המראה יהיה בצבעים אחדים על מנת שהאלמנטים לא יתנגשו. ולחלופין, אם בוחרים בשמלה עם צבע אחיד, ניתן להוסיף תכשיטים, כיסוי ראש ונעליים ייחודיות שיוסיפו עניין למראה. 

אורית וזהבה – שמלות נשף בעיצובי בוטיק 

אם את רוצה למצוא לעצמך שמלת נשף יפיפייה שלא תראי על אף אישה אחרת – 'אורית וזהבה' זה המקום בשבילך. אצלנו תוכלי ליהנות ממגוון של שמלות ערב מגוונות שנבחרות אחת אחת. כל השמלות שלנו מגיעות בכמויות קטנות במטרה לשמור על הייחודיות של כל שמלה. 

'אורית וזהבה' הוא בוטיק בגדי נשים המציע מגוון של עיצובים בייבוא אישי ובמבחר רחב של מידות. אצלנו כל אחת יכולה למצוא את הבגדים הנכונים לה ולהתלבש צנוע ובשיא האופנה. לפרטים נוספים או ייעוץ מוזמנת ליצור קשר בטלפון – 03-9478880.

דילוג לתוכן